DAH TERBERAK BARU NAK CARI LOBANG

Thursday, December 22, 2011

Assalammualaikum, Salam Perpaduan, Salam 1Malaysia, Salam Perak Aman Jaya, Salam Semua Salam... hahahaha....

hari nie aku xtau ape nak share. just kebosanan yang melanda diri ini dan terlintas di kepale hotak ini untuk mencoretkan sesuatu di tempat yang dah lame teman tinggalkan nie kate ko...
ape la yang aku merepek nie.. harap2 korang boleh la paham k. 
 saje saje je nak share ngn korang keputusan exam yang aku dah dapat. walaupon la xseberape la.. maklum la org malas.
 sekarang baru aku tau ape itu belajo bersungguh-sungguh. hahahaha... biase la aku kan.. dah terberak baru nak cari lobang (pepatah aku ikot suke aku la).
nie la keputusan aku yang aku boleh share ngn kome semue... hahaha
Ini semester 5 punye result

Ini semester 6 punye result
ha....
dah nampak kan. ini la ape yang aku dapat sepanjang degree aku sampai la sekarang...
aku dapat share 2 result je.. sebab mula dari 2 result nie la tempat aku blajo nie aku tau kecanggihannye. boleh cek dari internet. selalunye berebut kat depan library nak tgk result. maju kan IPG aku. hahahah
ade 1 taun lagi bersamaan 2 semester bersamaan 12 bulan bersamaan 56 minggu (betul ke?) bersamaan 366 hari (2012 tahun lompat) lagi aku nak belajo...
 adakah aku akan dapat yang lebih baik? erm.... jadi..
kite tunggu je la nanti ek... 


 
blajo rerajin...

bambai semua....

0 comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...