SajeSaje nak Share..

Monday, June 6, 2011

ok.. ni post aku yang kedua dalam tahun nie..
selepas yang nie KLIK.
ni aku nak share la ape yang aku suke/sudah lakukan
dalam tahun nie.
yang aku senyap je tu.


1. aku telah menjalani program praktikum
serba sedikit preview.


~nie waktu latihan rumah sukan~



~kelas 4 kekwa..~
~cikgu ridu sama kamu~



~bawak budak g men SOFTBOL~


~hadiah dari cikgu SOFTBOL~

2. aku sudah jatuh cinte dengan 1 budak nie tau.
nak tau klik sini.
nak tengok lagi???
ala... korang dah tau kan sape die...
nie page die.. TEKAN je aku share kn..


3. lagi aku nak share yang aku telah menyertai satu pertandingan 'Battle'
aku ngan geng aku dah join this battle.
so nie skit preview la time sblom battle..


~jangan marah aaa~

4. last skali aku nak share nie ngn korang...
tengok puas-puas tau..
jgn marah aaa.....
TEKAN je..

0 comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...