NAK KE?

Wednesday, September 26, 2012

Nak update ke xnak ek... Nak ke xnak. Nak ke xnak.. Nak ke xnak... Nak ke xnak... Nak ke xnak... Nak ke xnak.. Nak ke xnak..........







Selumbar....

Monday, September 24, 2012

Kat sini aku nak shase something ngan kome semua... Aku agak tertekan beberapa hari ini. Bukan sebab apa. aku rasa aku dipermainkanoleh insan yang aku percaya.



ok la... pertama sekali memang aku anggap dia adik angkat aku. tapi bila lama2 aku menyimpan perasaan kat dia cuma aku xnk terus terang. bkn xnk terus terang. tapi aku takut bila aku berterus terang nanti lain pulak yang jadi. sampai la satu hari dalam minggu lepas aku terpaksa gak terangkan apa yang aku rasa. itu pun lepas aku dengar berita yang membuatkan hati aku luruh dan berkecai. orang yang aku respek dan pandang tinggi tu telah melakukan perkara yang sama dengan orang yang aku xpercaya. mungkin korang xpaham kan.

macam nie la. aku respek dia sbb ssh nak kuar berdua ngn laki. itu yang aku tau. sbb aku nak ajak makan malam pon ssh. dan beberapa lagi la perkara yang membuatkan aku respek kat dia. tapi smua tu telah hancur berkecai.


aku perasan mmg sejak kebelakangan nie dia agak lain daripada sebelum nie. semedang bz.. mungkin la dia mmg bz. tu aku xla kisah sangat. aku perasan yang dia banyak berubah. tak sama dengan mula2 knal dlu. sejak kebelakangan nie mmg dia jarang msg aku. mmg jrg sgt. klu aku xmsg mmg xkn ada msg dari dia. bkn aku mntak dia msg. tp xkn la aku je yg perlu bertanya khbar. sedangkan dia pon anggap aku abg dia. klu ade msalah baru dia nak msg aku. aku nie tmpat org yg bermasalah je ke? bila hepi hilang. ada masalah bru nak cri.

sbnarnya xla aku berkira sgt bab susah sng nie. tp aku nie wujud dlm diri dia ketika dia ada masalah je ke. tu yg buat aku musykil. ntah la... aku mmg xtau nak ckp mcm mn. kdg2 aku msg pon xde balasan. nk tgu dia kol apatah lagi.

berbalik pada kehancuran hati aku td. aku ade dengar berita yang dia nie ade kuar ngn laki berdua. laki tu plak kawan aku sndri. kawan aku tu plak antaa kawan yg aku baik la. dah tu plak aku knal sgt perangai kawan aku nie. sememangnya "pemakan wanita". aku saje la buat2 xknal ngn pempuan tu bila sembang ngn kawan aku tu. kawan aku tu la bukak cite. bila dia buka cite je, berderau darah aku. hancur segala kepercayaan aku kat pompuan nie. sia dengan panggilan sayang lg tu. mmg kawan aku nie xtau yg aku pon rapat ngn pompuan tu. saje nak korek rahsia. walaupon xsmua cite yg dpt aku korek. tp ckup la aku tau sape sebenarnya dia.

waktu aku mula2 kenal ngan adk aku nie.. kawan2 aku yang tau smua mencadangkan aku utk "makan" dia. tapi aku xnak la sbb aku nak berubah. xnk la main2 je. nak jd serius. aku hormat dia sbb pada pandangan aku dia nie xmacam pompuan lain yang suka kuar ikot dan. jadi aku xnk la buat yg bukan2. aku hormat dia. walau mcm mn pon aku nak jga dia. tp.......

tapi sekarang aku dh kecewa dengan dia. walaupon kawan aku tu x "makan" dia lg. aku ttp hilang hormat kat dia. itu pon klu betul la ape yg kawan aku nie cite. sbb bagi aku pompuan yg kuar ngn dia smuanya "lauk" je. xde bagusnya dah. aku knl sgt ngn kawan aku nie.

jadi sekarang memang la aku xpercaya dia dah... lantak la. pempuan same je. aku tau la yg aku nie xde rupa mana pon. muka xhensem. harta pon xde. tapi aku ade hati n perasaan dlm diri aku. aku ade kejujuran dalam hubungan yang akan aku jalinkan. memang ponpuan nie same je. tgk pada rupa dan harta. mungkin dengan kejujuran aku dalam menyimpan perasaan aku kat dia nie tuhan nak tunjukkan kan aku kebenaran dan hakikat sebenar kot.



aku percaya. suatu hari nanti akan ada sikit penyesalan yang akan melanda diri dia. yang pelik tu dia tau dah perangai kawan aku tu. tapi still nak kuar ngn dia lg. pelik sgt. tu lg la membuatkan aku hilang respek lgi kat dia. dah tau kat depan tu ada mulut buaya yang lapar lg nak masuk dalam mulut buaya.

jangan sampai dapat kesedapan, mahkota diri hilang begitu saja. lps tu baru nak nyesal. xde guna dah nak nyesal dah waktu tu.

ntah la.... dunia smua nie.... aku sgt sedih.......

meh layan perasaan dengan lagu nie jap..... masyukkkk

video


RETRO TIME... VINTAGE

Thursday, May 3, 2012

SEWAKTU TERASA SANGAT BOSAN DIHARI CUTI AKU TELAH MELAKUKAN AKTIVITI YANG BERFAEDAH BERSAMA KAWAN AKU. KITA ORANG G OUTING SUKA-SUKI JE. ADE LA KAT AREA PADANG IPOH JE. NAK G JAUH2 XDE BAJET PLAK. SO KAMI PON ADE LA BUAT PHOTOSHOT.. HAHAHA... BARU 1ST TIME WAT OUTING NIE. SAJE MENGHILANGKAN BOSAN. HILANGKAN TENSION. NAK BUAT RPH DAH XDE DAH... HAHAHAH.. KITORG PUNYE MODEL PON MEMBER2 GAK IAITU BADIUZAMAN... TERIMA KASIH GAK KAT RAKAN PHOTOG AKU AADJIE CHONG SBB BAGI TUNJUK AJO. NIE ANTARA HASIL SELEPAS DI EDIT... KITE LAYAN.....










NAK UPLOAD BYK LG.. TP XEDIT LAGI... XDE MASE... INI JE YANG MAMPU... NANTI2 UPLOAD LAGI EK....



HARI HARIKU HURU HARA

Wednesday, February 29, 2012

HARI INI ADALAH HARI KHAMIS YANG MEMBOSANKAN.. AKU RASA MACA NAK TIDO JE... TAPI LOKASI AKU MASIH ADE KAT SEKOLAH... ADUHAI... 
MATA SUDAH MENGANTUK YANG TERAMAT LA SANGAT...
APE YANG PATUT AKU LAKUKAN DISINI PADA KETIKA INI....
APE MAU BUAT.. MARI SERTAI... MENIDURI KEMATAAN KU

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...